©2019 The Merchandise Company
Onderdeel van de Flevopoort Media Group

FAQ

Antwoorden op veel gestelde vragen

 

U kunt bij ons betalen op de volgende manieren:

  • Via iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren) 

  • Via Credit Card (Visa, Mastercard, American Express)

  • Kiest u ervoor om het product op ons kantoor in Almere af te halen, dan kunt u uw bestelling ter plaatse betalen met contanten of per pin. 

Bij The Merchandise Company is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen. Het kan natuurlijk voorkomen dat door externe factoren, uw bestelling een dag later bezorgd wordt. U ontvangt dan een e-mail dat de levertijd wordt overschreden. Natuurlijk, doen we er alles aan om onze levertijd zo goed mogelijk te handhaven.


Wanneer u uw bestelling afhaalt op ons kantoor in Almere, is de levertijd afhankelijk van de voorraad in ons lokale magazijn. Onze Customer Care afdeling neemt hierover contact met u op na het ontvangen van uw bestelling. Dit contact verloopt via de e-mail.

Bij The Merchandise Company kunt u een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na uw aankoop. Het is van belang dat de producten die u ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten (zo ver dit mogelijk is). U kunt uw producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem altijd even contact op met onze Customer Care afdeling voor de retourprocedure.


Product beschadigd, of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze Customer Care afdeling. In overleg met u regelen zij dat u gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt. Wilt u liever uw geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening.

Als u uw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot uw pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze Customer Care afdeling, wij helpen u graag verder!

Bent u na het plaatsen van uw bestelling van gedachte veranderd? Wilt u de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze Customer Care afdeling.

De standaard verzendkosten zijn slechts € 3,95 ongeacht het gewicht of afmeting.


Voor verzending naar België hanteren wij een vast tarief van € 6,75 ongeacht het gewicht of afmeting.


Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling af te halen op ons kantoor in Almere, betaald u uiteraard geen verzendkosten. 

Helaas hebben wij door de omvang van ons assortiment niet de mogelijkheid alle artikelen in onze online webshop te presenteren, maar geen zorgen! Op de diverse markten in Nederland hebben wij dikwijls ons volledige assortiment artikelen beschikbaar.

Kan ik telefonisch contant opnemen?

Per telefoon zijn wij niet te bereiken. Hier kiezen wij bewust voor. Dit doen wij om keuzemenu’s en wachttijden te voorkomen. Al onze communicatie verloopt dus via de e-mail of Social Media. Wij zijn uitstekend digitaal bereikbaar en trachten tijdens werkdagen altijd diezelfde dag nog te reageren. U kunt ons rechtstreeks benaderen via de e-mail.

De Track and Trace service van PostNL en DHL, zorgt ervoor dat u uw bestelling eenvoudig kunt volgen. Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een link naar uw persoonlijke Track and Trace pagina. Vervolgens ziet u de actuele status van uw verzonden pakket.

Let op: sommige bestellingen worden verstuurd per PostNL briefpost. Het is niet mogelijk om deze via een Track & Trace code te volgen.

Alle bestellingen worden geleverd via PostNL of DHL.